Oferta
Telenetwork jest nowoczesną firmą oferującą profesjonalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów bezpośredniej komunikacji z klientami...
CALL CENTER
Usługi z zakresu obsługi ruchu telefonicznego wychodzącego:
- umawianie spotkań handlowych,
- przetwarzanie zamówień,
- badanie satysfakcji klientów,
- telesprzedaż produktów i usług,
- weryfikacja i aktualizacja baz danych,
- koordynacja procesu sprzedaży.
Obsługę infolinii:
- produktowych,
- informacyjnych.
KAMPANIE SMS i VMS:
SMS Broadcast - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu SMS´ów do ściśle określonej grupy odbiorców, ze stałym lub zmiennym polem nadawcy.
VMS - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu dźwiękowych wiadomość do wielu odbiorców: użytkowników telefonów stacjonarnych lub komórkowych.
Masowy IVR - realizacja połączenia do Klientów w sposób masowy. Po podjęciu połączenia Klienci znajdują się w Interaktywnym Menu Głosowym (IVR). W zależności od typu i rodzaju akcji mogą mieć możliwość połączenia z konsultantami.
BADANIA RYNKU PRODUKTÓW:
Naszą ofertę podzieliliśmy na trzy grupy tematyczne - badania skupiające się na kliencie, między innymi jego satysfakcji i lojalności, a także opinii na temat jakości obsługi. Drugą grupą są badania dotyczące produktu, samej koncepcji produktu i jego funkcjonalności, ale także ceny i sieci dystrybucji. Trzecią grupą są badania typowo marketingowe, obejmujące badania reklamy, wizerunku i marki. W skład poszczególnych grup wchodzą:
Perspektywa Klienta:
- badania zachowań konsumenckich,
- badania satysfakcji i lojalności Klientów,
- badania jakości obsługi Klienta,
- badania grup docelowych.
Rozwój produktów:
- testy konceptów i produktów,
- testy cenowe,
- segmentacja produktów,
- badania kanałów dystrybucji.
Obszar marketingu
- badania wizerunku,
- badania marki,
- badania reklamy,
- badania serwisów internetowych.