| CALL CENTER Usługi z zakresu obsługi ruchu telefonicznego wychodzącego: - umawianie spotkań handlowych, - przetwarzanie zamówień, - badanie satysfakcji klientów, - telesprzedaż produktów i usług, - weryfikacja i aktualizacja baz danych, - koordynacja procesu sprzedaży. Obsługę infolinii: - produktowych, - informacyjnych. KAMPANIE SMS i VMS: SMS Broadcast - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu SMS´ów do ściśle określonej grupy odbiorców, ze stałym lub zmiennym polem nadawcy. VMS - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu dźwiękowych wiadomość do wielu odbiorców: użytkowników telefonów stacjonarnych lub komórkowych. Masowy IVR - realizacja połączenia do Klientów w sposób masowy. Po podjęciu połączenia Klienci znajdują się w Interaktywnym Menu Głosowym (IVR). W zależności od typu i rodzaju akcji mogą mieć możliwość połączenia z konsultantami. BADANIA RYNKU PRODUKTÓW: Naszą ofertę podzieliliśmy na trzy grupy tematyczne - badania skupiające się na kliencie, między innymi jego satysfakcji i lojalności, a także opinii na temat jakości obsługi. Drugą grupą są badania dotyczące produktu, samej koncepcji produktu i jego funkcjonalności, ale także ceny i sieci dystrybucji. Trzecią grupą są badania typowo marketingowe, obejmujące badania reklamy, wizerunku i marki. W skład poszczególnych grup wchodzą: Perspektywa Klienta: - badania zachowań konsumenckich, - badania satysfakcji i lojalności Klientów, - badania jakości obsługi Klienta, - badania grup docelowych. Rozwój produktów: - testy konceptów i produktów, - testy cenowe, - segmentacja produktów, - badania kanałów dystrybucji. Obszar marketingu - badania wizerunku, - badania marki, - badania reklamy, - badania serwisów internetowych. |