Kim jesteśmy?

Oferta

Telenetwork jest nowoczesną firmą oferującą profesjonalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów bezpośredniej komunikacji z klientami...

 

CALL CENTER

Usługi z zakresu obsługi ruchu telefonicznego wychodzącego:

- umawianie spotkań handlowych,

- przetwarzanie zamówień,

- badanie satysfakcji klientów,

- telesprzedaż produktów i usług,

- weryfikacja i aktualizacja baz danych,

- koordynacja procesu sprzedaży.

Obsługę infolinii:

- produktowych,

- informacyjnych.

 

KAMPANIE SMS i VMS:

SMS Broadcast - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu SMS´ów do ściśle określonej grupy odbiorców, ze stałym lub zmiennym polem nadawcy.

VMS - jest to usługa polegająca na "hurtowym" wysyłaniu dźwiękowych wiadomość do wielu odbiorców: użytkowników telefonów stacjonarnych lub komórkowych.

Masowy IVR - realizacja połączenia do Klientów w sposób masowy. Po podjęciu połączenia Klienci znajdują się w Interaktywnym Menu Głosowym (IVR). W zależności od typu i rodzaju akcji mogą mieć możliwość połączenia z konsultantami.

 

BADANIA RYNKU PRODUKTÓW:

Naszą ofertę podzieliliśmy na trzy grupy tematyczne - badania skupiające się na kliencie, między innymi jego satysfakcji i lojalności, a także opinii na temat jakości obsługi. Drugą grupą są badania dotyczące produktu, samej koncepcji produktu i jego funkcjonalności, ale także ceny i sieci dystrybucji. Trzecią grupą są badania typowo marketingowe, obejmujące badania reklamy, wizerunku i marki. W skład poszczególnych grup wchodzą:

Perspektywa Klienta:

- badania zachowań konsumenckich,

- badania satysfakcji i lojalności Klientów,

- badania jakości obsługi Klienta,

- badania grup docelowych.

Rozwój produktów:

- testy konceptów i produktów,

- testy cenowe,

- segmentacja produktów,

- badania kanałów dystrybucji.

Obszar marketingu

- badania wizerunku,

- badania marki,

- badania reklamy,

- badania serwisów internetowych.

 

 

Strona główna     Regulamin     Polityka prywatności